joggingtur + bio ikväll!

Igår jobbade jag min sista dag på sommarjobbet. Skönt! Samtidigt har det varit skönt att ha jobbat i fyra veckor. Det har hållt mig sysselsatt om dagarna istället för att jag skulle gå hemma och göra ingenting och grubbla på saker.

I morse vaknade jag klockan nio. Utvilad efter att ha somnat runt elva tiden igårkväll. Ja, jag somnade elva på en fredag, men jag var helt slut efter jobbet. Hur som helst så slänge jag i mig lite frukost och sen stack jag ut och joggade, innan klockan tio på morgonen! Jag vet inte vad som flygit i mig. Sist jag sprang rundan jag sprang imorse höll jag på att trampa på en huggorms bäbis, men inte idag. Jag sprang väldigt fort när jag fick syn på huggormen, förresten.

Jag åkte ner till stan och inhandlade nödvändigheter för skolstarten. Block och liknande. Jag är inte allt för sugen på att börja i en ny klass med människor som redan gått ett år tillsammans. Kanske blir det bra ändå? Jag mejlade min engelskalärare och frågade om det fanns en möjlighet för mig att tenta av Engelska B kursen, så vi får se hur det blir med det.

Ikväll ska jag och bästa vän Jess gå på bio. Harry Potter, närmare bestämt. Vi är trogna anhängare, så den här filmen kan ju inte missas!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Harry Potter är jätte bra.



Vad är egentligen nödvnänligt att köpa med sig när man börjar gymnasiet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback