I'm down with hanging out this afternoon

Jag är sjuk! Eller ja, jag är förkyld och har massor med huvudvärk. Det var meningen att jag och kära vän Mikaela skulle åka och träna idag men så blev det ju inte.

Istället har jag spenderat dagen med att bränna ner musik på skivor, flytta bilder till den andra datorn och ta bort onödiga program jag har på datorn. Äntligen har jag inte 7GB bilder.

Nu pratar jag med Joey och Travis från käraste underbaraste Phoenix. Planer smids och går allt som det ska så hinner jag träffa dem i Oktober och luncha eller något liknande. Jag längtar till jag får knalla ner för korridorerna på North Canyon High School igen, till jag får gå in i Mrs. Nolans klassrum och krama om Zee, Michelle, Jessica och bara sitta i newspaper soffan och snacka skit hela "fourth hour."

Jag saknar att vakna upp på morgonen brevid C och titta ut genom fönstret och se en blå himmel och kaktusar på framsidan. Ih så kul det ska bli att komma tillbaka! 70 dagar to go, och idag känns det inte så långt! :)

Kommentarer
Postat av: mickis

tänk för inte så länge sen var det hela 100 dagar kvar, tiden går fort! :)

2009-08-12 @ 20:47:03
Postat av: Josse

Krya på dig! men det låter verkligen sjukt kul det där landet USA, haha :)

Postat av: madelene

Såg dig på stan häromdagen ;D

2009-08-12 @ 21:02:49
URL: http://mmadeleneeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback