hot mess is not so hot

Cobra Starships nya album som jag sett fram emot var bara dåligt. Oh well. Man kan inte tycka om allting.

Idag har jag varit ner till musikbiblioteket med mamma, sedan lunchade vi på Waynes. Mysigt. Annars har jag inte gjort ett dugg idag. Bakade chokladbollar som jag och mamma åt upp lika fort, och nu sitter jag och målar mina tånaglar hallonrosa. Somrigt.

Imorgon ska jag luncha med K på stan, jag ska på jakt efter ett par skor också tror jag. Imorogon kväll bär det av till A för grilling och sådant som hör till.

Nu, läsa i körkortsboken... skoj? Nja.

Kommentarer
Postat av: AG- everyone loves an underdog

jag har inte hört albumet än men du är den tredje som säger att den är dålig! nu blir jag orolig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback