fråga

Jag funderar på att plugga på high school nästa år men jag börjar tveka. För man kan åka utomlands efter gymnasiet jätte mycket för dom där 80 tusen i stället. Fast det är liksom min dröm att åka på high school. Jag vet inte vad jag ska göra. Känner du att det var värt att åka på high school istället för att åka till USA efter gymnasiet?
Visst är det mycket pengar det rör sig om, och det kan du resa en bra bit på ja, men det är nu du får chansen att gå på high school. Jag tänkte att USA kommer alltid finnas kvar att resa till på semester, men chansen att gå på high school finns bara under gymnasieåren, och hade jag inte åkt vet jag att jag hade ångrat det resten av livet att jag inte vågade ta chansen när jag hade den. Jag tycker det var värt varje sekund och öre att åka till USA på ett high school år. Du säger även att det är din dröm att åka. Har du chansen att åka? Åk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback