ett mer samlat inlägg

Ett lite mer samlat inlägg!
Christopher hade planerat att överraska mig och komma hit till jul, men han kunde inte hålla sig så det slutade med att han berättade. Så sött! Han ska köpa biljetten ikväll, och han kommer komma runt den 17-19 december, inte klart vilken dag. Sedan stannar han till ungefär 3:e januari. Han var dock tvungen att ringa skolan innan han visste säkert :) Men imorgon vet jag nog! Jag är så glad! Han är exalterad över att få se snö, haha! Så förhoppningsvis har vi väl snö i december.

That's it for now. Min presentation är klar och nu är jag helt slut. Jag var på min första teorilektion idag, mest information.. PUSS

Kommentarer
Postat av: Vinetta

Hahaha, ja det vore ju lite pinsamt om han kom hit och bara fick se en massa snöslask istället!

Man får hålla tummarna på att man får en RIKTIG vinter i år :D

2009-08-27 @ 22:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback