bilder

Så jag såg att jag aldrig lagt upp bilder på var jag faktiskt spenderade mitt år i USA! Here we go :)


Huset :)


Framsidan och grannarnas hus i bakgrunden :)


Andra sidan av gatan. :)


Palmer lite överallt. Och Joes gamla bil :)


Suddig bild på min säng


Min byrå dekorerad i massa saker :)


Del av baksidan :)


Mer baksida :)


The back patio. Dock under ombyggnad. Men där står biljardbordet och här spenderade jag många kvällar samtalandes med C eller Cindy :)


North Canyon High Schools huvudbyggnad :)


The cafeteria


The halls såg ut såhär.


The triangle. Här samlades massor med folk efter skolan och innan, frukost såldes och det var bara en allmän mötesplats :)

Några bilder från var jag höll hus :)



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!



hittade din blogg precis och ja kollade igenom några av dina bilder, och jag måste säga wow, det verkade som om du hade time of your life! Hur gammal var du när du 'blev' utbytesstudent? jag är väldigt (!) sugen på att åka till usa 1 år, men jag är mest nervös för hemlängtan och allt sånt!

hur tacklade du hemlängtan? och hur var din familj där borta? hade du några 'syskon'?

Och jag vill verkligen göra detta, det handlar ju om en chans kan man säga!

oj, nu blev det ett par frågor, men jag vill ha svar från någon som uppleft detta!

/ Sofie

2009-08-05 @ 03:08:02
Postat av: Miriam

Inte liten cafeteria det där!

2009-08-05 @ 11:31:23
Postat av: Elin

Hej. Tänkte bara fråga, bilket bolag eller vad man säger, som du åkte med, och om de har någon webbsida jag kna kolla på ? Och sen hur mycket kostade det för dig sammanlagt? Alltså om man räknar in alltihoppa, förutom fickpengarna då? :)

2009-08-05 @ 14:08:44
Postat av: Sofie

läskig skola... ser ju ut som ett fängelse :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback