a little black book

Hur många utbytesstudenter var det på den skolan du gick på?
Från börjar var det nio. En av dem hade redan varit där i ett halvår när vi kom dit, så hennes år var slut efter första terminen. Två andra åkte hem under året, så till slutet var det jag, en till kille från Sverige, en tjej från Italien, en tjej från Norge, en tjej från Tyskland och en kille från Japan.

Historien om hon som blev hemskickad?

Det är tyvärr inte my story to tell, men jag säger bara, följ reglerna så blir ni inte hemskickade :) Hon hade dock problem med sin värdfamilj och med sin familj hemma, så de bestämde sig att de ville ha hem henne igen och hon blev hemskickad. Mer än så kan jag inte säga då jag egentligen inte har rätt att yttra mig om detta. Förlåt! 

Kommentarer
Postat av: Vinetta

Lärde du känna dom andra utbytesstudenterna?

2009-08-23 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback