lista

10 favoriter:
Färg: svart
Mat: svensk mat
Film: jag vet inte
Bok: twilight, harry potter, nineteen minutes
Sport: fotboll
Årstid: sommar
Veckodag: fredagkvällar eller lördagförmiddagar
Glassmak: choklad
Tid på dygnet: kväll

9 för tillfället:
Humör: trött..
Smak: fanta.
Kläder: svarta mjukisbyxor och tunika som jag inte tog av mig efter skolan utan bara slängde på mig brallorna
Bakgrund: en vägg?
Nagellack: inget
Tid: 7.14 pm
Omgivning: omgiven av joe, cindy och brody i köket
Irritationsobjekt: iiih, tänker jag inte nämna

5 första: (första alltså...inte nu)
Bästa vän: jaana
Husdjur: Igor :)
Piercing: öronen
Musik: spice girls
Bil:  har ingen

7 senaste:
Cigarett
: röker inte
Mat: chicken tacos
Dryck: fanta
Biltur: till skolan
Kyss:  idag
Spelad låt: framing hanley - lollipop
TV-program: något om gladiatorer och indianer igår kväll :'D

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: nej
Brutit mot lagen:  mhm
Blivit arresterad: nepp
Badat naken: jaaa
Varit med på TV:  ja
Kysst någon du inte känner: sorgligt nog, ja

5 nej tack:

Kläder: fula
Mat: lever, curry
Musik: rap & techno
Dryck: root beer
Personlighetsdrag: arroganta människor

4 saker:
Du gjorde igår kväll: sov
Du kan höra just nu: kylskåpet
Du inte kan leva utan: familjen, vännerna
Du gör när du har tråkigt: smsar Mr. A

3 personer:
Du kan berätta allt för: ett par stycken
Du tycker om: familjerna, vänner, mr. A
Du inte gillar:   för många

2 val:
Kaffe eller te: kaffe, hands down
Vår eller höst: höst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback