Hollywood whore; passed out on the floor. I'm sorry but the party's over!

Det gör ont i mitt hjärta </3

När jag inleder bloggen på det viset funderar ni säkert på vad som hänt. Har hon gjort slut med Mr. A? Kommer hon bli hemskickad tidigare? Har någon råkat ut för någonting?

Nej. Mitt favoritband, mitt älskade emo band Fall Out Boy intar scenen i Mesa (30 minuter från var jag bor) om en timme. Jag sitter i vardagsrummet i mjukisbyxor och lyssnar på dem genom iTunes. Jag ska inte gå och se mitt älskade band idag.

Okej, jag kanske överdriver men det hade varit roligt att gå. Men jag får vänta till de kommer till Sverige igen så jag kan se dem för tredje gången :)

Skolan den här veckan var alldeles för lång, jag har inte riktigt något intressant att blogga om, så jag bloggar nog imorgon. Mamma och Pappa; Jag kan nästan lova att jag ringer imorgon!  Jag saknar er <3

Papa Roach: Hollywood Whore
Various Artists: Open Happiness (Coca Cola)
Fall Out Boy ft. Brendon Urie: 20 dollar nose bleed



Kommentarer
Postat av: ag

åh jag vill att de ska komma till sverige NU!

Postat av: Linn

Jag känner smärtan! Fan jag sitter just nu å lyssnar på dem... Fall out boy for life! Vi syns när de kommer till Sverige :D

2009-04-04 @ 14:21:48
URL: http://incrediblefour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback