hemresa

Den 23 Juni flyger jag från Phoenix.
Jag landar i Sverige den 24e.
Vi ses om 12 veckor.

Kommentarer
Postat av: Monster

Eller så ses vi redan 30/4 i New York! Kram

2009-04-01 @ 07:56:44
Postat av: Ninja Ister

Lilla Hjärtat! Jag förstår att det känns både hemskt hemskt och hemskt roligt.



Jag skulle vilja linda in dig i bomull så att det bara känns bra, men det hjälper inte i längden.



Kramkram

Postat av: malin

åååh vad jag saknar dig! ska bli så skönt att träffa dig! <3

2009-04-01 @ 15:54:34
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: rebecca

Hej! :) Jag är riktigt sugen på att åka ett år till usa och läser på om det hela dagarna.



Hur gjorde du med "russelpengarna"? Hur mycket tror du behövs osv osv?



Kan man önska att komma i en skola där det finns mycket sporter som fotboll och tennis, eller är det helt omöjligt?



Tack på förhand! :D Jag är ett troget fan av din blogg

2009-04-01 @ 18:12:23
Postat av: westman

himla bra blogg, ska åka efter sommaren ett år till usa och det är välfigt roligt att läsa om hur det är och hu du har det! good luck with everything

2009-04-01 @ 22:07:09
URL: http://westman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback