hemlängtan och musikvideo inspelning

Glad påsk allesammans!

I skolan håller vi på med ett projekt där man ska spela in en musikvideo. Jag och Mara gör "Move Along" Av The all American Rejects. Så igår åkte vi till en galleria med Tim och Taylor som spelar ett par. Taylor är egentligen Marks flickvän i verkligheten, och Tim är Zees pojkvän så det blev alldeles förvirrat där ett tag. Haha! Vi hade otroligt kul och jag hoppas det kommer bli bra.

Idag är jag ledig från skolan. Vi hade bara idag och måndag som "påsklov." Imorgon ska jag till Grand Canyon och eftersom det är mer norrut än vad Phoenix är så är det kallt. Som varmast +4 grader, som kallast -9 med 60% chans för snöfall! BRRRRR.. Och det kommer bara vara jag och Mr. A. :)

Annars så saknar jag min familj rätt mycket just nu.. PAPPPA: Jag ringde dig idag (Fredag eftermiddag hos er) men du svarade inte.. Jag provar på måndag eller söndag igen, ok?)


Bilder från inspelningen..
fv: taylor och tim, taylor och tim, mara filmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback