back it up



Jag är kär i den här låten.

Så, jag har inte bloggat på ett tag. Sorry! Jag har varit i skolan, legat vid poolen och umgåts med massa folk på sista tiden. Försöker att inte spendera så mycket tid framför bloggen, sorry guys!

Påsklov har vi då inte. Dock har vi ingen skola på fredag och måndagen efter helgen. Easter break kallas det tydligen. Jag och Mr.A och hans bästa kompis med flickvän ska då till Grand Canyon över lördag/söndag. Det blir nog trevligt :)

Idag är det 33 grader varmt, i skuggan. Det satt inte helt fel. Jag låg ute vid poolen i en halvtimme sen höll jag på att dö så jag somnade på sängen istället. Sen vaknade jag av att Mr. A ringde mig och frågade varför jag inte vill öppna dörren för han visste att jag var hemma, men jag sov tydligen så djupt att jag inte hörde honom ringa på dörren. Attans.

Nu har jag ett engelskaprojekt att göra, plus att vi har ett party i Newspaper imorgon så jag måste åka och köpa cupcakes. PUSS

Kommentarer
Postat av: Monster

Du måste nog ta med dig en kofta till New York...Kram

2009-04-08 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback