omg girl you hit the fucking jackpot!

Back to reality.. Idag var första dagen i skolan efter mexico. Newpaper production var kul as always - resten var inte lika kul. Jag har så mycket homework efter att ha missat tre dagar. Men mexico var värt det!

Jag har bytt math class nu, så det är jag och the freshmen. De är typ 93:or. Yes, I'm a failure when it comes to math. Inte för jag förstod så mycket men jag ska inte ge upp än. Men jag förstår inte varför i hela fucking världen north canyon tvingar mig att ta matte när det inte ens RÄKNAS när jag kommer tillbaka till sverige. I'm gonna fail math class and EF will not like that at all. Nog om det!

Imorgon är det torsdag - två dagar kvar sen är det helg! Då ska jag och Cindy förhoppningsvis på pedikyr och shopping någon dag. Jag vill till Victoria's Secret och Hot Topic och massa annat. I wanna spend money! Haha.

Justja, idag har jag varit här i två veckor exakt! Det känns som jag känt familjen mycket längre än så. I got the best family!



Okay, nu är det middag i huset och publishme tar hundra år på sig att ladda upp bilder. Den ena bilden är i alla fall my school ID och den andra är utsikten från en restaurang i Mexico :)

Kommentarer
Postat av: Monster

Vill du prova på att shoppa åt din moster? Bara några få små små saker från Sephora alt annan make-up-affär? /Kram

2008-09-04 @ 07:59:02
Postat av: Ister

Pedikyr? Jisses.

Postat av: Ellen

Åh fyfan vad härligt det verkar ha varit i Mexico! :)

2008-09-04 @ 09:45:07
URL: http://ellens.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback