sovmorgon.

Hej!

Idag hade i princip alla utom the sophomores på North Canyon sovmorgon! De tog ett test, och tog man inte testet behövde man inte vara på skolan förrän klockan 11 på förmiddagen - och så slutade vi klockan 14, vilket vi alltid gör. Det gjorde att alla våra lektioner var bara 2o minuter långa - så vi fick inte speciellt mycket gjort i skolan idag. Men jag klagar inte.

Imorgon ska jag och Niqi börja filma för vårat projekt i tv production. Vi ska gå runt och fråga random elever och lärare massa frågor, sen ska vi sätta ihop det till ett program. Jag vet inte om jag skrivit om det här förr? Men som sagt så ska vi börja filma imorgon. I am excited!

Många har frågat om klänningen, och det är en strapless svart klänning med ett typ krämvitt band i midjan, som jag knyter i bak så det faller ner. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara! Men jag lovar att jag lägger upp bilder på den senare. Det är bara 1½ vecka kvar till Homecoming nu, yey!

Justja, dessutom har Mr. Gonter - min biologilärare, separerat mig och Mara, för vi inte kan vara tysta på lektionen. Oops. Jag måste skärpa mig. Nej, nu ska jag skriva intervjufrågor för min newspaper artikel om wrestling. Way to spend my night..

Puss.

Och btw.. jag heter emiliaiusa på bilddagboken.

Kommentarer
Postat av: matilda flach

den belv inställd i torsdags, men imårn smäller och gäller det:) tack för att du frågade:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback