homecoming game and carnival

HEJ.

Igår såg jag min första amerikanska fotbollsmatch. Eller jag såg halva. Det var så tråkigt och jag fattade ingenting så jag åkte hem i halvtid. Haha! Hur som helst så vann vi med 62-0, tror jag - och hela skolan skrek som galningar när homecoming king och queen blev uppropade!

Innan matchen var jag och Mara på karnivalen. Det var massa aktiviteter och hon kickade my ass på en av aktiviteterna. Man ska stå på en typ liten upphöjning, och så har man en typ lång kudde i handen så ska man slå ner den andra. Hon spöade little miss exchange student. Haha!

Hur som helst var det kul, och alla på fotbollsmatchen var klädda i svar för det var dresscoden. School spirit är helt sjukt! Anyways, nu ska jag duscha - sen ska jag till the mall och köpa mina smycken till homecoming, för det är ikväll!

Bilder kommer nog imorgon om jag har tid - har jättemycket att göra när det kommer till skolan. PUSS.

Kommentarer
Postat av: Ister

Lägg ut några bilder på dig nu, snabbt! Jag vill se hur min vackra Dotter ser ut!



Lägg ut, lägg ut!



Puss,

MorSan

Postat av: Anonym

Jag tror inte MorIster blir impad av att du fått spö av en Jänkare.....

2008-10-26 @ 10:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback