homecoming assembly

HELLO.

In tv production right now, not doing anything at all. Jag gjorde nyss klar min PSA - Public Service Announcement. Eller nagot liknande, jag fokuserade i alla fall pa drunk driving. Sa nu har jag ingenting att gora..

Vi vantar pa att vi ska fa ga pa homecoming assembely, det ar nagot grejs som ska fa oss exalterade infor dansen pa lordag. the cheerleaders, dansarna och skolbandet upptrader och hela skolan ar dar och tittar. Det kan nog bli intressant.

Idag ar det class color day, sa jag har vita klader pa mig! Det var sa kul for alla i mina american history class hade vitt pa sig.  Haha! Just ja, ni vet Eva jag berattade om igar? Det visar sig att vi ar grannar! Haha. Laskigt.

Nu ska jag ga och stora nagon som jobbar.. haha!

Kommentarer
Postat av: Ister

Jag längtar efter dig, min Lilla Tjej!!!

Postat av: malin

haha det är bra stör dom xd

2008-10-23 @ 22:49:43
URL: http://malinbj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback