fredag!

Hejsan! It's friday and I'm happy!

Idag har jag bara varit i skolan, sen har jag inte gjort så mycket mer. Christopher hämtade mig efter skolan och vi åkte och köpte lunch, jag åt kycklig wrap. Intressant info, huh? Anyways, efter det åkte vi hem och kollade på en film. Cindy ringde och sa att vi hade tid på nagelstället så Joe hämtade upp mig och skjutsade mig dit.

Jag somnade nästan när jag fick min pedikyr, i love it! Jag har nu blå tånaglar som Cindy inte gillar. Jag bokade även tid för nästa vecka, då ska jag få pedikyr och manikyr inför homecoming! Det blir nog najs.

Imorgon ska jag nog åka och shoppa med Cami och Bente. Inte säkert än men jag vill verkligen ha lite nya kläder så det kommer bli trevligt.. Och vet ni? Idag pratade jag med mamma om att få en tatuering för min födelsedag/julklapp. Och hon ska inte nej! Hon sa att hon skulle tänka på saken. Det kan väl du också göra, pappa? *Blinkar med ögonen*.

Och nu till den bästa nyheten.. FALL OUT BOY har konsert i Phoenix i December. Den dåliga nyheten är att det är på samma dag som Cute Is What We Aim For. Men får jag välja blir det FOB, men jag måste dock prata med Kayla om det..

Nåja, nu ska vi se Sex and the city filmen - imorgon är det lördag and i get to sleep in! :)

Kommentarer
Postat av: Ister

Jag sa att jag ska tänka på julklapp.

Postat av: Linn

No way :D Fall out boy, döda mig!!!! Ingen chans att man kan komma å hälsa på i december ;) Fan vad avundsjuk du gör mig! Först Panic å sen FOB.

2008-10-18 @ 14:25:13
URL: http://incrediblefour.blogg.se/
Postat av: matilda flach

intervjun gick jätte bra!!!:) han sa att han absolut tyckte att jag skulle få åka och att allt såg bra ut:):):):)

2008-10-18 @ 16:20:03
URL: http://fflach.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp:) Kikar in:)

2008-10-18 @ 16:23:52
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback