november 4

dagens samtalsämne: presidentvalet
dagens mest irriterande: folk som röstar "yes" till prop 102! (ungefär alla i min am. history class)
dagens excitment: att jag kommer vara här när historia skrivs.
dagens quote (by chase): "It doesn't matter who wins. Obama's gonna get shot and McCain will die cause he's older than the dust."

McCain röstade i Phoenix idag, gator stängdes av för han skulle in till staden. Hmn. Jag är inget stort fan av McCain. Han svor på att om han blev vald som president skulle han hålla trupperna kvar i Iraq i 100 år. Han är emot abort och en kvinnas rätt att välja. Vad händer om en kvinna blir våldtagen, har hon inte rätt att välja om hon vill behålla barnet eller inte? Han är emot gay-giftemål. Behöver jag säga varför jag inte gillar honom?

OBAMA 08.

Kommentarer
Postat av: Ister

McCain har precis förklarat sig besegrad! Jo, vi är uppe klockan 5 på morgonen och kollar på nyhter!!

Postat av: Ister

Nu har jag lyssnat på Obama... jag förstod nästan hälften!

2008-11-05 @ 06:16:32
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: Gummifarbror

Prop. 102 will add to the Arizona Constitution the following article:

Marriage - Only a union of one man and one woman shall be valid or recognized as a marriage in this state.



2008-11-05 @ 11:58:07
Postat av: Matilda Flach

OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA OBAMA

2008-11-05 @ 20:28:26
URL: http://fflach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback