försöker du bränna ner huset?

HEJ.

Det var ett tag sen jag bloggade (läs igår..) Haha! Men jag har inte riktigt orkat tagit mig tid. Hur som helst, here we go.

Måndags: Skolan var som vanligt. Jag fick beröm för min PSA (public service announcement) som jag gjorde för tv production, och den handlade om drunk driving. Så det var kul. Jag fick högsta betyg och han sa att den var perfekt! Efter skolan så följde Mara med mig hem. Vi läste cosmo och snackade skit mest hela kvällen. Min värdbror, Joe, tycker att Mara är den hetaste människan på jorden (efter sin flickvän) så vi retade honom resten av kvällen för han inte kunde sluta stirra på henne.

Tisdag: Veteran's day! För att hedra alla veteraner som varit i krig eller ja, ni förstår. Detta firades med att inte gå till skolan! Jag klagar då inte. Jag planerade på att sova ut, men jag vaknade klockan nio av någon anledning. Så jag städade badrummet. Jag hatar att dela badrum med två killar. De håller på och fixar med sina bilar hela dagarna, sen går det in i badrummet med världens skitigaste händer och så är det hela vita badrummet, svart! Det är inte så att jag måste städa badrummet, men jag vill gärna ha ett rent badrum och killarna vägrar städa så då är det bara att göra det! Hur som helst, nog om badrummet. Sen skulle jag göra mina chores, som består av att dammsuga. Jag dammsög vardagsrummet utan problem, och sen skulle jag dammsuga köket. Jag satt i kontakten i kontaktuttaget, och det lät PSSCHHHH. Massa gnistor hoppade från uttaget och rök började komma ut. Och det luktade som du grillat apor eller något. Jag freakade ur och drog ur kontakten fort som tusan, utan en tanke på att jag kunde få en stöt. Jag fick ingen stöt dock. Jag ringde CJ (jag var hemma själv när det hände) men fick inget svar, så jag skickade ett sms. 5 minuter senare var han här. "WHAT HAPPENED? ARE YOU OKAY?". Han freakade ur och sprang ut och stängde av all power som går till huset, för tydligen kunde det börja brinna inne i väggen. Så resten av kvällen fick jag höra att the foreign girl försökte bränna ner huset. Haha! Dessutom är dammsugaren sönder så jag kan inte dammsuga. Attans!

Onsdag: Skolan var som vanligt. Dagen blev perfekt när jag gick till min 7th hour och såg att min engelskalärare inte var där och vi hade en vikarie. Hallelujah! Jag fick ett "great job!" på min artikel för skoltidningen vilket var kul! :) Jag har ingen aning om hur jag ska spendera kvällen. Jag bör dock börja plugga inför mitt vocabtest som jag har nästa vecka. Well.

Justja, Niclas kommenterade på min bilddagbok att han ville att jag skulle skriva vad som stod under bilden på mig som var i skoltidningen. Here we go..

_________
Q: What made you want to do the exchange year?
A: To learn about a different culture, and do something different from what I'm used to. And of course learn the language.
Q: How do people react when you say that you are a foreign exchange student?
A: It's a positive reaction, they ask a lot of questions and are really curious about Sweden.
Q: What were you expecting when you found out that you were going to North Canyon?
A: I didn't really know what to expect since I didn't know anything about the school. It's much bigger than I thought it would be, and I really like it here!

THAT'S IT! 
MISS YOU GUYS <3  (KOMMENTERA!!)

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHA bra där emilia xd nej men jag blir stolt över dig, bränn ner huset för all del!



<3<3<3

Postat av: Ister

Aiiii! Bränn inte huset, BRÄNN BOCKEN...öööh... den har inte kommit upp än, men snart, snart!

2008-11-13 @ 11:10:31
URL: http://blogg.aftonbladet.se/2354
Postat av: Mikaela

Hihihi bränna ner huset:D tänk vad folk gör för att få slippa dammsuga:D haha...xD GUd va kul jag har missat helt att läsa din blogg. Nu ska jag läsa igenom varenda lite inlägg!!! weiihoo:D Snackade med amanda så jag vet liiite grann;);););)



Saknar dig! Massor av pussar och kramar //Virsbo

2008-11-13 @ 13:48:22
Postat av: malin

mikaela: men guud vad länge sen man hörde av er :-O jag saknar er som attans

2008-11-13 @ 22:14:48
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: lisa

gud, jag skulle vilja hälsa på dig! du verkar ha det så bra :D puss på dig :D p.s MER BILDER TILL DET SVENSKA FOLKET!

2008-11-17 @ 12:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback