födelsedagspresent

Ja, jag lever. Jag har bara inte orkat blogga på sistone. Har rätt mycket i skolan just nu - men nu är det i alla fall helg vilket jag tycker om! :)  Imorgon ska jag till the mall med Mara tror jag, det är en fashion show där som vi sa se. Sen kanske det blir lite shopping också.

Igår berättade Cindy för mig vad jag ska få i födelsedagspresent. En Class Ring. En ring med skolans namn, avgångsår, mina initialer och en sten med skolfärgen :) De gav en till deras förra utbytesstudent och det är väldigt Amerikanskt att äga en, så igår fick jag vlja ut designen.. Och det lutar mot den här nedan.


Så det kommer vara "2009" - "North Canyon High School". och EMJ, för Emilia Maria Jansson ingraverat  :)

Kommentarer
Postat av: Monster

Snygg ring! Såg Phoenix på tv häromdagen (direktsändning från valet) och det såg väldigt varmt och soligt ut. Här är det grått, mörkt och lite lätt deprimerande. Det skulle vara väldigt skönt att bara ta ett flyg och åka till ett soligare ställe... Men tyvärr så måste jag jobba! Och jag opereras nu den 17/12 så det blir en jul med flytande föda. Lite nervöst. Kram

2008-11-08 @ 09:10:53
Postat av: Ister

Fin ring!



Du kan ju få en Gästrikering av mig... haha! (Skojar!!)

Postat av: malin

nej va fiin :d den där ringen kommer bli helig för dig ;)

2008-11-08 @ 13:40:45
URL: http://malinbj.blogg.se/
Postat av: Jessica S.

men du, den var inte lite fin! :)

2008-11-08 @ 16:23:37
Postat av: Tove

vad skoj att gå på mode grejs å shoppa =)

2008-11-09 @ 21:02:15
URL: http://theedge.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Vilken fiin!=D Jag vill oxå ha coola initialer..."sms" heter man själv då haha xD



Pussokraaaam //Micka

2008-11-13 @ 13:52:00
Postat av: Nadja Evelina

Gu vilken fin ring!

2008-11-29 @ 16:08:21
URL: http://nadjaevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback