you're still my favorite melody.

DAGENS PLAYLIST: Whisper War, The Cabs album har spelats flitigt idag.
DAGENS KLÄDSEL: Dresscode idag, det var ju nationella! Mjukisbyxor, blått linne, vit t-shirt, vit kofta.
DAGENS DUSCH: Alldeles nyss.
DAGENS FRISYR: Utsläppt oborstat hår som vanligt.
DAGENS SMINK: Ingenting, trivs nog bäst så har jag kommit fram till.
DAGENS PARFYM: Lacoste - Touch of pink
DAGENS HÄNDELSE: Vad har hänt? Bra fråga. Att Malin var här och var vänlig med mig idag.
DAGENS PLANER: Måla naglarna och se nya OTH avsnittet som jag inte sett än.
DAGENS VILL HA: Lila jeans, eller gula funkar det med. Och mina tröjor från FBR och min hoodie.
DAGENS SAKNAD: Allting som har med 26/2 att göra. Men inte långt kvar till Norge nu!!! =D
DAGENS DROG: Musiken. Makes me high!
DAGENS TRÅKIGASTE: Jävla moterfucking nationella matteprovet. (Förlåt... fula ord)
DAGENS FINASTE: Intervjun med Pete i nya Kerrang! nummret. Bästa jag läst på länge.
DAGENS KÖP: Mörk choklad och pepsi max.
DAGENS MAT: Tofugryta i skolan, muuums!
DAGENS SJUKA: Att det är sommarlov snart.
DAGENS MÅENDE: Växlat. Nu är det bra dock :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback