you know.. sometimes, all you need is one.

Tre avsnitt kvar av säsong 1 av one tree hill. Peyton är min absoluta favorit, och hur depp hon är är så gillar jag henne! Well, bör väl sova nu antar jag.. Men here I am, msn och youtube håller mig fast framför datorn. Och inte har jag gjort speciellt mycket idag annars heller. Vädret är supermysigt, jag har bara legat i sängen och tittat på one tree hill och druckit te! Perfekt, fast om man tänker efter, ganska patetiskt..

Imorgon bör jag får lite plugg gjort istället för att sova bort hela dagen. Men det andra alternativet låter betydligt mycket trevligare.. Well, slänger upp dagens bild på Brendon och Alex, och dagens låt är Tygas nya.. Som inte har ett officiellt namn än, men hur som helst så är den bra. Mestadels för att Alex från The Cab lånar ut sina voclas på låten.


I've never been more scared to be alone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback