when you use your lips, they better be on me.

Okej, tro inte att jag är ego nu med rubriken, den är från min absoluta favoritlåt för tillfället. The cab, my love.

Jag och S har fan-girl planer inför Panic spelningen i Norge. Tänker inte lämna några detaljer här, så kul ska vi inte ha det. Jag kan inte fatta att jag ska på festival och se dem. I can't wait.

Träningen var inte kul, jag orkade ungefär nada, men det kan bero på att jag kanske tröttnat på gympan. På Torsdagkväll blir det dock aerobics (stavning?), jag har ingen aning om hur det ska gå då jag inte är så jättebra på det där med att komma ihåg rörelser.

Justja, jag lånade en såndär dansmatta på musikbiblioteket idag, förutom att jag höll på att glömma den på friskis (det hade blivit dyrt!) så var den extremt rolig. Superbra träning, jag blev alldeles svettig. Nåja, förutom detta så har vi beställt gabe-hoodies nu (fangirl screaming till jag tappar rösten). Kan inte vänta till jag får den!

Godnatt, idag ska jag sova tidigt =)

Kommentarer
Postat av: Jessica

du, jag och S goes fangirls! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback