What I want, is what I can't have..

Jag har två skrapsår på mina ben och det gör ont! Jag skulle nämligen cykla hem till A.. Jag hade geografiboken, blocket och alla papper i handen när jag cyklade, men helt plötsligt så tappade jag allting. Tänk er en filmscen då man tappar papper ur fönstret på en bil och de bara flyger bakom bilen.. Ungefär så såg det ut när mina papper flög. Boken landade däremot i hjulet, så jag skulle bromsa. Vad jag inte visste var att mina bromsar var väldigt bra. Det kändes ungefär som 10 minuter innan jag kom ner till marken, men flög över styret gjorde jag allt.. Aningen pisamt! Jag hoppas för guds skull ingen såg mig..

Nej, nu är det dags att få sig lite sömn. Fast först ska jag gå igenom engelskapresentationen inför imorgon.. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Ister

morrar

Du ska ha RYGGA när du cyklar, inga grejer i händerna!

Hjälm hade du naturligtvis inte.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback