we will never leave this place behind

Imorgon har halva veckan gått, weho! Kvällen har varit bra. Jag, mamma och P var ute och åt, fläskfilé med potatisgratäng... mums! Sen kom Malin förbi, hon förhörde mig på geografiprovet och var nog mer förvirrad än någonsin, och så slökollade vi på desperata fruar medan jag målade naglarna. Alltså en pretty good kväll.

Nu hade jag tänkt kolla bloggarna, sen sova. Dagen imorgon kommer nog vara skön. Geografiprov är det som står på schemat, sen ska vi plugga ute med ben&jerrys glass och ha det allmänt bra. Sounds really good.

Nej, that's it för idag. Godnatt med er.

Kommentarer
Postat av: S

Yep, den är laddad och ne packad i väskan redan :) Hoppas att det är fint väder imorgon!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback