there's no turning back for us tonight.

"Don't say we're not meant to be". Åh, We The Kings!!

Sitter i skolan och fördriver tiden med att blogga. Jag är klar med min presentation till svenskan och har inget att göra förutom att blogga och lyssna på musik. Eller jo, vi har ju den där lilla saken att plugga till provet imorgon, men jag orkar inte. Jag är mer orolig inför provet på fredag om EU. Det, kära vänner, kommer nog gå åt skogen.

Ikväll ska jag ... plugga! Surprise. Inte kul, men livet är inte alltid kul. Men, här ser man, nu är det dags för rast. Jag ska tvinga S att följa med mig till ICA och köpa en red bull, I need it för att få något gjort idag.

My American Heart - Boys! Grab Your Guns

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback