the sun was always in her eyes

Hur fint väder det än är så tycker jag inte om den förbannade jävla solen. Jag har bränt mig på armen och det gör ont. SUPERONT! Mamma kommer skälla på mig för att jag inte smörjt in mig.. Åh, I'm so stupid.

Nu sitter jag här och fryser och lägger in bilderna från vår "plugg-eftermiddag" i Boulognern, katten skriker efter mat och det gör jag också. Men först ska jag pallra mig ut och springa med mamma. Jag känner på mig att det inte kommer gå så jäkla bra. Dessutom måste jag plugga till EU provet men allt känns så himla hopplöst nu. Kill me.



Baked alaska var inte värd pengarna, det är däremot cheescake glassen! Och hur mycket plugg tror ni vi fick gjort?

Kommentarer
Postat av: Ellen

Åh vilka sommriga bilder! Me like! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback