progress report, I am missing you to death.

Depp är över, efter att ha lyssnat på from under the cork tree, tre gånger idag. Skivan är som terapi för mig.. Pluggat har jag gjort ikväll också. Det är ungefär bara det jag har gjort. Spanskan gör mig inte så mycket klokare, men däremotm börjar jag fatta geografin.

Good news är att jag åker till bästa monster i sthlm på fredag, och spenderar helgen där. Skönt! Men nu är det slutbloggat, nu ska jag ta min kopp te som är klar, och en påse popcorn och titta på den där dokumentären
S snackade om i skolan, Går jorden under 2012 så kan jag ju glädja mig åt att jag set panic och fall out boy live! Töntvarning. Anyways, dokumentär och csi, sen sova!

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback