one of those nights

Jag måste lära mig att sova i tid. Jag vet inte varför, men det händer sällan att jag somnar före 01.00 nu för tiden. Och det var inte roligt att ha spanska imorse (förlåt K, men du är way to excited) när jag somnat klockan 02.00.

Kvällen har inte så mycket att bjuda på. I'm a no-lifer, som jag och S gärna säger kanske allt för ofta. Jag ska i alla fall plugga och inte göra så mycket mer än det. Kanske måla naglarna, det ser lite roligt ut med bara nagellack på ena handen. Imorgon är det nationella i matte A - KILL ME NOW! Och debatt i naturkunskap som vi kommer bli totalsågade på. Var det någon som sa emo? Jag måste nog seriöst sluta skämta om att vara emo innan jag blir superdepp på riktigt! Well, bra sak nu.. Precis 4 veckor kvar till sommarlov och festival!


______
Cause if you jump
I will jump too
We will fall together
From the building's ledge
Never looking back at what we've done
We'll say it was love
Cause I would die for you
On skyway avenue

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback