oh little did she know

Jag har ont i varje liten del av min kropp, men gårdagen var trevlig. Jag, Jess och Malin begav oss ner på stan. Det var tänkt att vi bara skulle vara där i en halvtimme-timme. Så blev inte fallet.

Träffade J, J, D och I på stan, vi gick runt ett bra tag sen träffade vi ett gäng till. Dock var dessa mindre nyktra, men vi hade kul ett tag i alla fall. Haha. Vi knallade runt på stan ett tag, och jag träffade folk jag inte träffat sen skolavslutningen förra året! Och annat trevligt folk, så det var kul. Mindre kul är att jag har världens skavsår på båda hälarna och på min högra lilltå. Det som skulle vara en halvtimme på stan, blev lite längre och jag tror vi var hemma 01.40 eller något liknande. Så då kom vi fram till att vi var hungriga. Så mästerkocken Malin kokade fullkornsmakaroner och jag stod för köttbullarna! Mycket trevlig kväll.

Nej, nu ska jag göra mig lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback