just sneak out and don't tell a soul goodbye.

Här sitter jag i min ensamhet och lyssnar på "check yes juliet" och pluggar spanska. Jag har redan gett upp EU-provet imorgon, så varför inte börja repetera preteritum, som jag aldrig gjort förut? Eller imperfekt kanske? DÖ.

Min vän M ringde och muntrade upp mig litegrann nyss, hon hade tagit en godispåse till mig från jobbet. Hon är snäll hon. Dock har jag redan ätit mig fet. Åh, jag är emo idag. Jag känner mig fet, ful, dum i huvudet och ensam. Inte ens katten vill ligga i mitt knä.


____________________
Check yes Juliet
Are you with me
Rain is falling down on the sidewalk
I won't go until you come outside
Check yes Juliet
Kill the limbo
I'll keep tossing rocks at your window
There's no turning back for us tonight

forever will be
you and me

Kommentarer
Postat av: S

Club failure in EU? haha nejdå. vi kommer att kicka ass på provet!



annars kan vi bli tillsammans med nån politik snubbe som kan berätta allt om eu för oss :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback