It's the end of a broken heart

Jag har nyss kommit hem från skolan och sitter på balkongen och surfar. Jag har nämligen inte trådlöst hemma hos pappa, men det har någon annan i huset för jag snyltar internet av den snälla människan. Dock är nog stackaren helt omedveten om det.

Jag sitter i alla fall och solar min bleka stackars hud, det slutar väl att jag ser ut som pippi om en halvtimme eller så. (läs en miljon fräknar). Vad har kvällen att bjuda på då? Jag ska plugga, sucks bigtime. Kanin-formen i spanska. Ni på spanskan i morse fattar vad jag snackar om. Och så måste jag träna inför min presentation om Ares och kärnkraft. Hurra. Håll tummarna för mig imorgon.

Nej, dax för spanskaläxa.
Dagens låt; The Cab - That 70's song.

Kommentarer
Postat av: srinik

sitter också ute i solen och plugga, jag undrar vad som händer om man missar spanska lektionen imorgon ..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback