I'm singing myself to sleep.

1. Det bästa tjejsnacket handlar om:
Saker som inte killar bör höra att vi snackar om.
2. Den coolaste svenska kvinnan är:
Jag, såklart!
3. Plagg jag är mest trött på:
Allting från gina tricot.
4. Plagg jag inte kan vara utan:
Mina mjukisbyxor.
5. Jag vill helst ha:
The Cabs nya album, Viva La Cobra, och en lila hoodie från AA.
6. Något som imponerar på mig:
Folk som gör vad de vill, och inte bryr sig om vad andra tycker.
7. Viktigaste/attraktivaste manliga egenskapen:
Humor. En kille som får mig skratta.
8. Vad är mest avtändande?
Folk som inte borstar tänderna. Haha!
9. Ord som bäst beskriver den jag fått formuläret av:
Det vet jag inte, jag hittade det någonstans.
10. Tre bloggar läser helst:
Alla som står länkade på sidan.
11. Tre bloggar du gärna liknar?
Ingens, just nu.
12. Vad jag vill veta om andra men inte vågar fråga:
Det beror väl på från person till person.
13. Bloggare jag vill veta det om:
---
14. Gör mig mest glad:
Oväntade gåvor, och när folk runt om mig är glada. Det smittar!
15. Den största orättvisan är:
Att alla orättvisor finns.
16. Tv-program/serie som jag gillar mest:
Criminal Minds, CSI och Greys.
17. Ord som bäst beskriver min blogg:
Fueled by Ramen/Decaydance.
18. Ord som bäst beskriver mig:
Santi. (Kom inte på något annat)
19. Ord som jag skulle vilja att andra beskrev mig med:
Santi.
20. Är jag en typisk badboy- kvinna?
Nej, hahaha!
21. 3 bloggare som jag skulle vilja beskrev mig med ett ord:
Folk som orkar.
22. Jag vet att jag är kär när:
Jag inte kan sluta le.
23. De tre snyggste killarna i världen:
Brendon Urie, Pete Wentz & Channing Tatum
24. De tre snyggaste tjejerna i världen:
Sophia Bush, Hayley Williams & Victoria Beckham.
25. Replik som får mig på fall:
"Jag lyssnar på Fall Out Boy" .. HAHA, nej seriöst - jag vet inte.
26. Tre bloggar som jag vill ska göra formuläret:
Perez Hilton! Nej, just kidding. Den som orkar, det var ju inte speciellt roande menar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback