I'll be your tour and myspace whore

Sol och varmt resulterar i att jag ser ut som en kokad hummer. I halv ansiktet av någon anledning. Well, jag får jämna ut det imorgon då jag ska pressa i solen i hopp om att bli brun. Vi vet redan att de inte kommer hända, men nån gång måste jag också bli brun.

Dagen har varit mycket bra. Skolan gick fort, bara en lektion och sen var veckan slut. Sedan träffade jag D på stan och hade en väldigt trevlig eftermiddag i solen. Sen var de meningen att jag skulle åka och träna. Vilket jag också gjorde, förutom att jag inte riktigt tränade. Jag var där i tid, men inte S och M. Då Ms jobbmöte tog lite längre tid än väntat. Jag och S gick till pressbyrån och jag köpte nya nummret av Rock Sound, och man fick Elle på köpet! Sen köpte vi en energidryck och satte oss i Boulognern. Inte världens bästa träning, men trevligt!

Nu ska jag fixa mig något att äta, sedan ska jag nog se det nya avsnittet av Gossip Girl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback