I want to kill someone !!!

Superdepp á la emo brukar känneteckna mina söndagar, men detta är superarg á la seriemördare ska ni veta.

Jag mejlade FBR idag, angående tröjorna som aldrig kommer. Vet ni vad jag fick till svar? "Tack för att du skickat ett mejl, var vänligen vänta tre dagar på ett svar"... för det första, fuck me x 1000003000 för det. Jag vill veta nu. Sedan stod det lite längre ner i mejlet "när du beställt från oss och vi skickat varorna, så får du ett mejl där du kan följa din order".

Jag har inte fått ett mejl. De har alltså inte skickat tröjorna än?! FFS! De har till och med dragit pengar från kontot, men inte skickat sakerna? Om de inte finns inne för tillfället kunde jag väl åtminstone fått ett mejl om det? Det är för deras eget bästa dom bör skicka de där t-shirtarna så fort som möjligt. Trust me!

Btw, så ska jag beställa en hoodie imorgon. Dock inte från FBR. Nope, never! De kanske har världens bästa band på sitt skivbolag men jag skulle då inte rekommendera deras webshop..

I WANNA KILL SOMEONE RIGHT NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback