I wanna go where everyone feels the same.

5 favoriter på iPoden just nu:
1. We The Kings - Check Yes Juliete
2. Tyga feat. Alex Deleon - New Girlfriend
3. Panic At The Disco - Folkin' Around
4. The Cab - The City Is Contagious
5. Lights - February Air

5 stora pepp just nu:
1. Stockholm i helgen hos Monster
2. Sommarlovet är inte allt för långt borta
3. Hultsfred!
4. NORGE!!!
5. USA

5 tråkiga saker just nu:
1. Alla prov som ska göras i skolan
2. Jag har 3,50 kronor att leva på
3. Att jag har ont i halsen och inte kan träna
4. Vädret, sol men kallt ute
5. Att jag inte har så mycket tid som jag vill ha

5 saknanden just nu:

1. Värmen
2. Tjejkvällar á la 8an.
3. Dig
4. Förra sommaren
5. Amanda och Mikaela!

5 favoriter:
1. dricka: Red bull
2. mat: Inget speciellt just nu
3. färg: Svart.
4. årstid: SOMMAR!
5. uttryck: "Jag menar det"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback