I know it's sad that I never gave a damn about the weather..

Stockholm var jättetrevligt! Sovit tidigt, uppe tidigt, ätit och inget mer ungefär. Vad jag behövde inför nästa vecka känner jag.. Well, idag har jag inte gjort så speciellt mycket. Åkte hem, åt supergod kycklingsallad som mamma gjort, sen åkte vi till landet och besökte P och drack kaffe. Sen har jag fått lite plugg gjort, och tittat på NCIS.

Jag frågade mamma snällt om jag kunde få lite massage eftersom jag haft ont i nacken hela helgen, jovisst fick jag det. Sen fick hon för sig att sätta akupunkturnålar. Först freakade jag ur och skek som en stucken (hahaha!) gris. Sen lät jag henne sätta nålarna i nacken på mig så jag går nu runt med fyra nålar i mig. Creepy.


BEVIS!

Nu ska jag be mamma ta ut de läskiga sakerna, sen ska jag beställa The Cabs album till mig och S! Sedan blir det dusch, lite blogg-läsande och musiklyssning, sen bädden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback