i just feel more alone

Varning för emo-inlägg.
Fuck this. Nationella i matte gick skit, och jag har huvudvärk. Och tack K för att du gett oss sådan superschysst läxa i spanskan, tack, verkligen!!! Och mattevikaren som tydligen läser matte Ö eller något trodde att jag skulle fatta hans genomgång idag, men tyvärr - fattade inte det heller. Tanken slog mig att jag skulle gå till affären och köpa godis och tycka synd om mig själv, men jag vet inte hur mycket man får för 3,50..

Mitt internet fungerar inte heller, så jag snyltar av grannen. Som tack för det så lägger allt ner i huset. Lampor, internet, fläkten, you name it, allt slocknade... så när jag kommit ungefär såhär långt i inlägget var det bara att börja om.

Nu ska jag fortsätta plugga värdelös spanska, någon som vill skolka imorgon?

Kommentarer
Postat av: S

aaaw, emolia livet suger ibland. men det är inte långt kvar nu, år 2012!



haha nejdå, keep your head up det är bara några veckor kvar nu. Sen ska vi se panic och paramore! :D

2008-05-19 @ 17:45:01
Postat av: Ister

Du kanske kan stanna hemma imorgon? Bara vara en dag...du har så höga krav på dig själv. Och matteprovsresultatet - vad spelar det för roll om du gör lite missar då och då?



Man kan inte ligga på topp jämt!



Kramar, kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback