I am damaged at best, like you've already figured out.

Två energidrycker och jag är hyper. Jag är inte det minsta trött, men jag har gjort klart min engelskaredovisning i alla fall. Kanske ska jag ta och göra historialäxan när jag ändå är hyper? I'm such a geek, and I'm also emo, and oh so into cats.

Just nu är jag också pretty sick på Gävle. Inte så att jag gråter om kvällarna och vill härifrån eller något. Det finns absolut bra saker med denna stad, som mina underbara vänner (yeah, you know who you are), men ibland blir jag bara så less. Denna ytliga jävla stad där allting handlar om samma sak. Jag vill inte bli alldeles för detaljerad i en blogg, som jag vet att några jag kanske inte vill ska läsa, läser. Jag säger inte att jag är supermogen och vuxen, långt ifrån, men vissa behöver på riktig växa upp - och inse att det inte funkar som det gjorde när man gick i sjuan.

Tack för att ni finns, ni icke-ytliga människor med fler än 2 hjärnceller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback