hit me with your best shot!

Det har varit en stressig dag, men en mycket trevlig sådan. Jag har ialla fall hunnit med att klippa håret, bokat tid för synundersökning och varit på musikbiblioteket.

Kvällen då? Jag, S, J och M spenderade kvällen hemma hos J. Åt supergod mat. Grillat med potatiskrocketter (stavning?), sallad och vitlöksbröd! Att jag och S förlorade på singstar var dock inte lika roligt, but I had fun! När vi drog oss ifrån J så slöt jag mig till Adam och co. De hade dock ett väldigt problem att hitta mig. Kanske är jag dålig på att förklara?

Hade trevligt med grabbarna också.. Vi gick hela vägen till brynäs så mina stackars fötter är nu skavsårade av mina nya skor. Men det är det värt. Kvällen har varit super, tack för det tjejer och tack för det grabbar! :)

Nu är det kanske dags att sova? Jag är helt slut och jag tror jag ska somna till Whisper War.

Kommentarer
Postat av: Adam

Äh, vi som har dåligt lokalsinne ;)

2008-05-01 @ 23:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback