find your own way back home.

DAGENS PLAYLIST: story of the years nya album.
DAGENS KLÄDSEL: feber = mjukisbyxor, och hoodie.
DAGENS DUSCH: blir ikväll om jag orkar, ska ändå inte till skolan imorgon..
DAGENS FRISYR: uppsatt tråkigt.
DAGENS SMINK: ingenting, böjde ögonfransarna i alla fall.
DAGENS PARFYM: dkny - be delicious
DAGENS HÄNDELSE: jag tog en lyra på brännbollen idag!
DAGENS PLANER: göra klart presentationen til engelskan kanske? och läsa om kalla kriget.
DAGENS VILL HA: what I can't have..
DAGENS SAKNAD: februari. f-ing jävla februari!!
DAGENS DROG: ingenting.
DAGENS TRÅKIGASTE: regnet över gävle, och att FBR tröjorna aldrig kommer.
DAGENS FINASTE: folkin' around.
DAGENS KÖP: en kaffe.
DAGENS MAT: frukost, sen veg. lasagne.
DAGENS SJUKA: bra fråga.
DAGENS MÅENDE: inte bra, allmänt seg i kroppen och fortfarande feber. helt slut efter brännbollen som kanske inte var det bästa att spela?

Kanske kommer ett vettig inlägg senare, om man ens kan kalla några av mina inlägg vettiga. Yes, nu dissar jag mig själv också. Well, jag har hittat många bra band på sistone. Dagens låt:
The Audition - Warm Me Up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback