don't ever look back

DAGENS PLAYLIST: har faktiskt inte varit så mycket musik idag! :| det var dock lite we the kings, the cab och five i skolan ;)
DAGENS KLÄDSEL: mjukisbyxor och hoodie.
DAGENS DUSCH: alldeles nyss.
DAGENS FRISYR: fett och smutsigt = uppsatt i skolan.
DAGENS SMINK: ingenting ska ni veta.
DAGENS PARFYM: jag tror jag tog på mig dkny - be delicious i all hast i morse.
DAGENS HÄNDELSE: att mamma hade köpt ben&jerrys åt mig när jag kom hem! =D
DAGENS PLANER: kika några OTH avsitt, sen sova ikapp allt jag inte sovit i veckan.
DAGENS VILL HA: vad jag inte kan få.
DAGENS SAKNAD: sommaren och solen.
DAGENS DROG: ingenting so far.. jo, bubbelvatten!
DAGENS TRÅKIGASTE: att jag är så himla trött.
DAGENS FINASTE: mejlet jag nyss fick från FBR. eftersom våra tröjor inte är här än, så lovade jen på fueled by ramen att hon skulle skicka på nytt idag, som jag förstod det.
DAGENS KÖP: polly och en fanta.
DAGENS MAT: korvstroganoff i skolan, och smörgåstårta med räääääkor hemma. MUMS!
DAGENS SJUKA: att jag har träningsvärk i låren utan att ha tränat..
DAGENS MÅENDE: trött och halsont, annars bra!

Kommentarer
Postat av: S

Yeeey! Alla amerikaner är inte dumma trots allt, hoppas hoppas att de kommer snart då! :)

2008-05-16 @ 17:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback