do you know what I mean?

Jag försover mig aldrig, men det gjorde jag idag.. Jag ställde klockan på 08.00, tänkte kliva upp och ta det lugnt med tanke på att jag inte riktigt har några lektioner att passa idag. Men jag beslutade mig i alla fall för att ställa om klockan en halvtimme, alltså till 08.30. Det hände inte. Jag vaknade 09.50 när mamma stod i dörren och frågade om jag skulle ha frukost. Jag hade nämligen ställt min klocka på 20.30, istället för 08.30. Way to go!

Well, ingen skada skedd. Nu har jag nyss tittat på tre nya akustiska framträdanden av panik-snubbarna, that made my day! Nu ska jag väl äta lunch antar jag, fast jag är inte det minsta hungrig.

Wish me luck med mitt nationella i engelska speaking idag!

Kommentarer
Postat av: malin

lycka till :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback