det är inte brist på fisk heller!!

Nationella i matte var inte det roligaste jag har varit med om, men dagen blev genast mycket bättre efter lunchen jag avnjöt med mina kära vänner på stan. Subway, cookie och latte är super! Efter det debatterade vi för kärnkraft, det gick väl rätt okej, om inte annat var det rätt kul. TEAM KÄRNKRAFT!

Nu ska jag kika igenom de spanska oregelbunda verben i presens som jag bör kunna, och lyssna på lite musik innan det är dags för spanska med the K.

Ciao duders.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Lycka till med spanskan!

Postat av: QUEENIEQUEENIE

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!

2008-05-13 @ 14:31:32
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback