but in time we all forgot, and we all grew.

DAGENS PLAYLIST: pretty. odd, hela dagen
DAGENS KLÄDSEL: svarta jeans, linne och t-shirt
DAGENS DUSCH: imorse när jag vaknade
DAGENS FRISYR: nytvättat, borstat och utsläppt
DAGENS SMINK: mascara och eyeliner
DAGENS PARFYM: dkny - be delicious
DAGENS HÄNDELSE: ingenting speciellt har hänt än så länge
DAGENS PLANER: hem till N, sen träffa A
DAGENS VILL HA: min hoodie
DAGENS SAKNAD: värmen
DAGENS DROG: musiken
DAGENS TRÅKIGASTE: att det är solsken, men sjukt kallt ute
DAGENS FINASTE: northern downpour
DAGENS KÖP: jag har inte köpt något
DAGENS MAT: frukost bestående av två mackor
DAGENS SJUKA: min lilla hals
DAGENS MÅENDE: seg i kroppen, ont i halsen och allmänt trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback