baby won't you save the last dance for me?



HAHAHAHAHAHA! Det är en EMO EMU!

DAGENS PLAYLIST:
Mest FALL OUT BOY idag..
DAGENS KLÄDSEL: Jeans, svart linne och någon svart tröja.
DAGENS DUSCH: Ikväll hade jag tänkt.
DAGENS FRISYR: I skolan - utsläppt. Nu - uppsatt.
DAGENS SMINK: Nada. Eller jo, lite ögonskugga och eyeliner.
DAGENS PARFYM: DKNY - Be Delicious.
DAGENS HÄNDELSE: Att jag fick G+ på nationella i matte! *HAPPY*
DAGENS PLANER: Plugga spanska och geografi.
DAGENS VILL HA: Mina skivor, tröjorna och min hoodie.
DAGENS SAKNAD: Jag har inte saknat något speciellt idag..
DAGENS DROG: Ingenting där heller. Rolig lista, hahah!
DAGENS TRÅKIGASTE: Att det är massvis med skit i skolan nu..
DAGENS FINASTE: Den lila koftan på H&M!
DAGENS KÖP: Lunch, och nagellackborttagning som jag glömde i skolan.
DAGENS MAT: Pasta med fläskfilé. Mums..
DAGENS SJUKA: Att Mamma har köpt koppel till katten och tagit med honom ut.
DAGENS MÅENDE: Trött som tusan, och allmänt less på skolan. Annars är det bra!

Kommentarer
Postat av: S

hahah, emo emu från google! tycker faktiskt att den är riktigt söt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback