And say goodnight our first goodbye

Jag vet inte hur många gånger jag har lyssnat på "vegas nights" med the cab idag. Vågar inte titta på antal spelningar heller, då får jag väl ett wake-up call om hur patetiskt mitt liv egentligen är. Appropå något helt annat är det idag 1 månad och 10 dagar kvar till skolavslutningen, vilket betyder Hultsfred. Det är ingenting, och det skrämmer mig. För då är det sommarlov, och jag ska ta mitt pick och pack och flytta till andra sidan atlanten.

Äh, jag orkar inte tänka mer på det nu, för då blir jag väl helt emodepp innan kvällen är slut. Men jag kommer sakna så många. Jag kommer liksom inte träffa mina vänner och min familj på tio månader. UUUUUUUUH. Nåja, jag får helt enkelt göra det bästa av sommaren, och spendera så mycket tid som möjligt med mina vänner. Och självklart, massa underbar musik på festivaler.

_____________________
And if tonight ever makes a difference
The way that I feel the way that I'll remember it
I'll take this down until the glass remains
Swallow the words that I was meant to say

I've only got forever and forever is fine
Just take your time
We'll stop the clock together
And know that the timing was right

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback