This heart will start a riot!

Jag ska försöka mig på ett inlägg, dock håller mina ögon på att ramla ihop av trötthet.

Cyklade till skolan med Sreynech och den nyinflyttade Gävlebon Niclas! Hurtiga som vi är. Nåja, skolan var allmänt seg och sen skulle vi tydligen på spinning/core på Worldclass. Det kändes att jag inte varit på spinning på ett år ungefär, då jag svettades ut säkert hälften av allt vatten jag har i kroppen (ursäkta informationen).

Coren var inte heller sådär jättekul. Mina magmuskler är inte på topp, och har aldrig varit det för den delen heller. Nåja, dagens höjdpunkt kom senare när vi hade spanska med fröken optimistisk. Visst, det kanske är lite barnsliga metoder men det fastnar ju i huvudet på mig i alla fall.

Efter skolan åt jag min älskade, älskade italian bmt på Subway. God bless Subway and their cookies. Sen bar det iväg till Friskis och Svettis för ett medelpass, som för övrigt var sjukt jobbigt idag. Jag kommer nog ha träningsvärk imorgon.

Sen har jag inte hunnit så mycket mer idag. Malin kom över, vi pluggade spanska, oregelbunda verb i preteritum är verkligen det roligaste jag vet. Yes. Sen såg vi CSI, som inte var speciellt bra eftersom jag redan googlat avsnittet (a)

Nej, nu orkar jag inte skriva mer, förutom att vi imorgon ska beställa våra T-shirts! Yes, FANGS UP! Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback