soundtrack of my summer?

Fredag, vilket betyder bara två dagar kvar av lovet.. Och vad har jag gjort, nej just det - INGET! Nu får jag nästan lite dåligt samvete.. Buhu.

Eftersom mitt album ännu inte dykt upp tänker jag tvinga min familj att åka in till Sthlm imorgon innan kryssningen, så jag får knalla in till Bengans och köpa mitt album. Dom måste ha det inne, annars.. Ja. precis.

Jag vet inte riktigt vad som flög i mig när jag kom hem till mamma, men jag har städat alla mina lådor (läs två, dom i byrån brevid sängen) dammsugit, dammat, ordnat bland mina skivor och tidningar, och städat badrumsskåpet! Way to go Emilia.

Nu sitter jag här ensam vid min lilla laptop, och lyssnar på The Cab. Albumet är ute den 30 April, I can't wait! Just ja, soundtrack of my summer 2007, var Thriller, med Fall Out Boy. Och jag tror nog att "That Green Gentleman" med Panic At The Disco blir detta års soundtrack. Det återstår att se.

Idag fick jag hem ett brev från EF också.. Vi har blivit inbjudna på ett obligatoriskt möte i Stockholm, inför mitt utbytesår. Hemlängtan, kulturkrockar och liknande ska diskuteras. Jag såg också att jag fått mitt förberedelsematerial för April. Vilket betyder att det bara är två månaders information kvar, sen åker jag. HJÄLP! Visst, jag visste redan i Juli förra året att jag skulle åka, men nu börjar det bli verkligt... jag ska verkligen åka och inte komma hem på 10 månader. Tänk om jag inte klarar det och så fort jag sätter min fot på Amerikas mark så börjar jag böla som en liten femåring? Ohcrap, nu ska jag inte tänka mer på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback