she had the world

Let's see. Idag har jag gjort följande: INGENTING.

Jag är förkyld, vilket suger big time. Vaknade nio, slänge iväg ett mess till B, sedan somnade jag om till 13.40. Gick upp och gjorde ingenting, sen gick jag och la mig igen och somnade om till klockan 6 då pappa kom hem.

Sen dess har jag youtubat i desperat hopp att hitta något roligt i musikväg, jag inte redan sett  4000 gånger. Misslyckat försök, och det slutade med att jag titta på musikvideon för "I write sins, not tragedies". Precis som att jag inte sett den förr.

Nej, nu ska jag ta mitt täcke och förflytta mig till soffan, i stället för sängen, och så ska jag göra mig ett kallt glas saft och titta på criminal minds. Imorgon åker jag till mamma, sen på lördag ska vi på kryssning! Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL:

Kommentar:

Trackback